måndag 4 juni 2012

Gräver

Inga bilder just nu, men jag ville bara tala om att jag har lite anledning att vara glad idag. 

Förra veckan fick jag kontakt med en kvinna via facebook som ville bli av med lite svartvinbärsbuskar. Hon hade visst lite annat också om vi var intresserade.... I söndags åkte vi dit, och kom hem med hela bilen full. Smultron, polsk mynta, kummin, akleja, en mörklila(!) vallmo, rabarber, lupiner, svarta vinbär, perenn blåklint och en hel massa mer som jag inte kommer ihåg just nu. 

Så, nu ska jag gå ut och gräva lite mer. Bilder kommer, även om det kanske inte kommer att se så mycket ut för världen just nu. Under tiden kan ni titta in på hennes hemsida, hon har verkligen massor med blommor och andra växter. Och en passion för igelkottar. Joanna's Nordic Garden.

2 kommentarer: