söndag 20 mars 2011

Lite sugen....

Nu när jag spunnit mitt röda garn är jag lite sugen på att spinna mer. Och när jag hittade det här kardfloret hos Limmo-design blev jag inte mindre sugen.... 47:- för en artbatt på 50 g. "Vanliga", utan blommor och glitter kostar 35:- för 50 g. Hon har en som heter gröna grodor också, som jag tänker skulle passa Ella bra.


Men nu är frågan, ska jag beställa nu eller vänta någon vecka för att se om det kommer andra, ännu finare? Risken finns ju att det tar slut. Å andra sidan tar jag även en risk om jag beställer nu och det kommer andra "måste ha" senare. Då måste jag ju beställa igen...

2 kommentarer:

  1. Bäst jag ställer mig och vevar fram några fler då! Har snart några mässor som jag behöver förbereda ull för ändå. Vad är mest lockande, vanliga eller artbatts?

    SvaraRadera
  2. Artbatts är kanske lite roligare... men de andra är fina de med. :-)

    SvaraRadera